.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نا آرامی در بندرترکمن

بی بی سی - کشته شدن یک ماهیگیر هیجده ساله ترکمن در اثر برخورد با قایق مأموران "حراست دریا"در شمال ایران، باعث نا آرامی در شهر بندرترکمن، عمده ترین شهر ترکمن نشین در ایران شد.

گزارشها حاکی است که در نخستین ساعات بامداد جمعه 27 دسامبر (هفتم دی) قایق حراست دریا که در حال گشتزنی برای جلوگیری از صید غیرمجاز ماهی در دریای خزر بوده با قایق حامل چند ماهیگیر از روستای ترکمن نشین چاپاقلی برخورد می کند که طی این حادثه، ماهیگیر هیجده ساله ای به نام حسام الدین خدیور بر اثر برخورد سر وی با پروانه قایق حراست بشدت آسیب می بیند و پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی شهر بندرترکمن، جان خود را از دست می دهد.

حراست دریا اعلام کرده که حادثه بر اثر نبود دید کافی در شب و به صورت غیرعمدی رخ داده اما از ماهیگیران حادثه دیده نقل شده که مأموران حراست دریا به نورافکنهای قوی مجهز بوده اند و حتی از فاصله پنج متری می توانستند مسیر قایق را عوض کرده، حداقل از شدت تصادف بکاهند.

به دنبال مرگ ماهیگیر جوان، شماری از مردم محلی به پاسگاه انتظامی روستای چاپاقلی و فرمانداری بندر ترکمن هجوم برده و به ساختمان فرمانداری و اموال، خودروها و ‏قایقهای آن آسیب جدی وارد کردند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.